lite nytt

  2012-03-24 / 16:51:52 / Shopping /

179 kr på stadium, sjukt billigt. De har ju 25% rabatt på hela sortimentet just nu. As bra. 

399 kr från rutbutiken.se

50 kr från stadium
-
Hej. Igår var jag med gabbe, gjorde tacos och så. Idag åkte jag in med mamma för att gymma, sen åkte vi vidare och leta jobbskor till mig, får så himla ont i dom eftersom att jag har nått fel på dom. Så hittade ett par "fritidsskor" som dom kallades. Träningsskor helt enkelt, så hoppas jag slipper få ont nu. Fick med mig en blå träningströja hem och för endast 50 kr. Svängde förbi storvreta och hämtade upp mitt paket också. Mina Dr. Denim jeans. Trodde dock jag beställde i S som jag alltid har på dessa, men XS funkar lika bra. Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det middag. Får se om jag blir hemma ikväll eller hittar på nånting. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: