big brother

  2012-03-13 / 22:47:40 / Allmänt /
Heeej. Ligger och kollar på big brother och ska snart försöka sova. Somnade nån timme efter maten, skulle bara blivit en kvart men vaknade när mitt alarm för top model startade kl 8. Så typiskt mig, glömmer helt bort varför jag ställde det alarmet och läste inte ens vad det stod utan jag gick upp och åt nånting sen duschade. När jag stod i duschen kom jag på top model. Missa bara en kvart men aa. Skönt att sibel åkte ut iallafall. Imorgon ska jag ta mig till skolan. Lite jobbigt att jag måste cykla bara men de löser vi, 3 km tar knappt 10 min att cykla, och jag tänker söla som fan så att det inte blir jobbigt haha. Aja, hörs imorgon. God natt:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: