Cupido

  2012-01-18 / 21:49:04 / Allmänt /

Hej. Har inte mått så bra dom senaste timmarna, och nu vaknade jag upp efter en timmes vila. Får se om det blir skola imorgon eller inte. Vad ja gjorde hos frisören var att färga håret brunt, eller mer rödbrunt just för att det inte ska övergå i grönt. Om några veckor när färgen dragit sig in i håret tänkte jag färga en lite mer "normal" brun färg, mer naturlig. Alltså inte rött i. Så det blir nog bra. Just nu är jag dock nöjd ändå, aldrig haft rödbrunt så det är naaaajs. Men nog om mig!
Jessica fyllde som sagt 18 år igår och vi möttes upp i stan och var på matte fördjupning som var helt ovärd och vi kände att vi inte fick någon hjälp alls. Efter det gick vi mot cupido för att ha våran födelsedags lunch, hur gott som helst! Sen var det skola som gällde. Samma gällde även idag. Ikväll har jag mest legat och vilat och försökt få boet min huvudvärk men den sitter kvar än. Har även gjort choklad muffins som blev perfekt kladdiga, nu tänkte jag gå upp och ta lite kvällsmål, te och kanske lite yoghurt. Nu orkar jag inte skriva nånting mer, lägger upp bilder på håret later. Kram på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: