hårtips: få bort röda/gula pigment.

  2012-02-23 / 14:19:31 / Hår /

Den här färgbomben (nutri color creme 1002) är främst till för att få bort gula pigment i ett blondt hår. Men den används även för att få bort röda och varma pigment i ett brunt hår. Vilket jag håller på med just nu. Det finns många olika schampoo/inpacknings färg, men denna är verkligen bra. Dock så är den ganska dyr och det finns säkert billigare.
-
Du delar upp ditt hår i fyra delar, sen ser du till så att hela håret får jämt med inpackning, låt det sitta i i 3 minuter. Eller mer/mindre, man kan avgöra det själv. Så stå framför en spegel eller något! Skölj sedan noggrant, för första gången jag använde så var jag inte så noggrann och då kliade det sjukt mycket i min hårbotten.
-
Den finns att köpa på frisörsalonger och kostar 207 kr.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: