massa blandade bilder från mobilen

  2012-08-02 / 21:25:25 / Mat /
Michaelas fest: 


Och nu några olika på jaa... mat. Även på Jessica och elefanter:
Inte så intressant inlägg, men det är iallafall en uppdatering ;) idag tog jag en stadsrunda med jessica och sedan åt vi mat och efter det blev det hemgång. I veckan har jag inte gjort så mycket. Jobbade måndag tisdag och sen har jag umgåtts med min bror och hans flickvän. Just nu sitter jag i sängen och pluggar teori medans jag inväntar fråga olle. Imorgon ska jag upp tidigt för att åka iväg på halkbana. Så ska försöka sova tidigt ikväll. Ska försöka bli bättre på uppdateringen, men det får nog bli efter turkiet med tanke på att jag jobbar typ hela lördag och sen även söndag. Men aja, efter turkiet lovar jag bra uppdatering!! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: