hårfärgning

  2012-04-01 / 19:30:56 / Utseende /
Nu har jag bara legat i sängen hela dagen, och nu har jag min dagliga huvudvärk. Den har hållt sig borta under helgen och i veckan men nu är den tillbaks. Kul att så fort jag inte tränar så får jag ont igen.. Har även stickningar i ryggen och smärta. Så ska ta hand om mig själv lite. Skulle dock behöva nånting mer än en hårfärgning och ansiktsmask. Skulle behöva en helkroppsmassage, eller mest över rygg osv. Min hårfärg har blivit helt urtvättad och min utväxt ser inte ut som utväxt utan det ser ut som om jag är skallig. HAHA. Hatar det, de är de ända negativa med brunt hår om man normalt har råttfärgat - man ser skallig ut när utväxten kommer. Och så är den grå. Fin fint. Har gjort hemma gjort glass också, en nyttig sådan. På kesella vanilj och ananas. Hoppas den blir god. Jag återkommer senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: