converse

  2012-04-18 / 22:31:42 / Shopping /
Beställde ett par nya skor tidigare idag. Ville ha ett par helvita tygskor typ och eftersom de ända skorna jag trivs i och använder mest är converse så fick det blir ett par hel vita converse. Har ju redan ett par låga, men de med röd rand osv och dom börjar bli lite slitna haha. Min storlek fanns dock ingen stans, så fick bli 39, men en halv storlek mer lär väl inte göra sån stor skillnad tänkte jag.. Får hoppas att de passar:) Riktigt onödig info fick ni nu men aja. Imorgon börjar jag kl 10 så får lite sovmorgon iallafall. Sen blir det gym med karre och därefter idrott. Blir väl mer uppdatering efter skolan, eller innan jag åker. Godnatt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: