skolan

  2011-10-14 / 14:25:25 / Allmänt /

Hej! Har varit lite dålig på att blogga men har inget att blogga om och då känns det onödigt att skriva ett inlägg med massa skit.. Igår efter skolan satt jag kvar och pluggade med nelly jessica och lisa. Senare drog jag till mammas jobb för vi skulle på instruktionskurs 17.15, den var faktiskt intressant och inte så tråkig som jag trodde. Satt där i 3,5 timme sen kom jag hem runt halv tio. Då tog jag mig en dusch och sen gick jag och la mig. Sitter nu på en historia lektion, men jag har redan gjort uppgiften så sitter och kollar bloggar och väntar ut tiden. Ikväll får jag sällskap, mys. Och imorgon åker jag till stockholm med familjen och ska fira pappa. Hörs imorgon!

Jag just nu!!!!!!111 Smygis fotar sig själv i klassrummet, brabra. HAHA ni kan ju ignonera mitt öga, vet inte vad jag gör. men vem bryr sig egentligen....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: