heartbreak

  2011-10-22 / 23:11:02 / Allmänt /
Nämn något som gjorde dig glad igår.
När jag slutade skolan.

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan?

Rökte. 

Det sista du sa högt?
"Hon måste skynda sig."

Det senaste någon sa till dig?

Minns ej haha..

Vad har du druckit idag?

Te, läsk, saft och vatten.  

Vad var det senaste du åt?

Godis, men om inte det räknas så.. Fläskfilé, potatisklyftor, sallad och bea. 

Vad var det senaste du köpte?
En ny vinter jacka.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit.

Vad är det för väder hos dig nu?

Typisk höstväder. Lite små kallt, små duggigt och blåsigt.  

Godaste glassmaken?

Ben&Jerrys half baked. Och daim glass.  

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja till en viss del. 

Sover du tungt?

Ja, vaknar knappt utav mitt alarm.

Drömmer du mardrömmar?

Drömmer alltid något jobbigt varje natt, så typ ja. 

Trivs du med ditt jobb?

Har inget jobb tyvärr, men är på jakt efter ett. Så svårt att få ett bara.. 

Favoritklädsel?
Svarta jeans och nån mysig tröja, converse. 

Favoritlåt just nu?

lookin' remix.

Vad ser du om du tittar till höger?

Ett bord med en lampa på. 

Vad gör dig glad just nu?

En speciell person. 

Vad ska du göra härnäst?

Kollar på tv just nu, efter ska jag sova.  

Höger el vänsterhänt?

Högerhänt.

Humör just nu?
Trött och glad.  

Favoritgodis?

Center, lysmelk, bubblis(blå flaskor), dödskallarna. 

Kläder just nu?
Mjukisbyxor, linne, tjocktröja. 

Sommarplaner?
Hoppas på jobb, vänner och turkiet. 

Hur många kuddar sover du med?
Har 5 stycken i sängen, men sover bara med en av dom. 

Morgon eller nattmänniska?
Nattmänniska. 

Vad är viktigast för dig?
Min familj och mina vänner. 

Är du kittlig?

Japp. 

Snarkar du?
Vet ej, men ingen har sagt att jag gör de. Dock så pratar jag i sömnen väldigt ofta har jag hört. 

Stjärntecken?
Kräfta.

Äckligaste insekten?
Vet inte.. Tycker inte att nån är äcklig faktiskt. 

Stökigt el välstädat?

Känns bättre med välstädat men har ofta stökigt.  

Vad längtar du mest efter just nu?

Sommar. Och tills jag ska ta ut mitt löshår och färga mitt egna hår. Haha!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: