idol

  2011-11-25 / 22:52:00 / Allmänt /
tjänna! har varit riktigt dålig på att blogga men har haft annat för mig. igår hade jag en sjukt jobbig skoldag från 8.30-17 , det tog på kroppen kan jag säga er. efter det åkte jag hem och åt middag och duschade, sedan åkte jag vidare till karin, vi köpte godis, chirre och dirre och la oss i sängen och kollade på 90210 och käka för fullt. idag var det "fin-dag" i skolan, så några hade kostym, några klänning osv. jag och karin lekte uppstyrda och körde på skjorta, karin hade även kavaj så hon var dubbel uppstyrd. efter skolan åkte jag hem, åt en middag med min fina familj, sen bada vi jacuzzi och sen vart det idol. SÅ JÄVLA GÖTT ATT MOLLY ÅKTE UT. nästa gång ryker moa sen så är jag nöjd. eller... bara robin är kvar så hehe. nu ska jag kolla på 90210 som vanligt och sedan sova. juste hehe, körde verkligen bilen hem från stationen idag, första gången på "riktig" väg. har bara kört på våra små vägar där man ej möter nån bil typ. BARA för att jag skulle göra så kom det 4 bilar som jag var tvungen att möta. svårt att hålla koll på hellyset och allt de där men de gick ju fin fint. får köra mer imorgon. nu vart det mycket onödig info. TJARÅ
(jag är super charmig på bilden tbh. tagen utav jessiii)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: