i´m back

  2012-07-05 / 22:58:21 / Allmänt /
Hallå där. Har varit lite frånvarande, men haha de är ju sommarlov! Har hunnit haft en massa kul, varit på peace & love, fyllt arton och bara chillat. Denna vecka var dock grymt jobbig, har haft minst 1 ärende varje dag så har inte haft en lugn stund för mig själv hemma. Men kvällarna har varit mys. Idag har jag kört massa bil, tog mig hem, sov en stund och sen har jag pluggat körkorts teori. Bokade även halkbanan idag, det börjar ta sig det här. Snart kanske jag har det där jäkla körkortet. Imorgon har jag inga planer, förutom att jag och pappa ska ut och köra lite. Sen blir det mys på kvällen. För på lördag blir det en liten utgång med tjejerna. Nedanför ser ni fler bilder från myslunchen hos evelina på skolavslutningen. I nästa inlägg kommer bilder från p&l! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: