bilder från i fredags

  2012-01-23 / 16:58:51 / Allmänt /

de här var de bilder jag tog i fredags. då jessica hade sin 18års middag. jätte god mat och prat. efterrätten var gudomlig!!! åt min först, sen fick jag rensa karre och andrea´s också. haha.
idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag fortfarande är sjuk. men det är på bättringsväg. är osäker på om jag ska vara hemma och vila imorgon också eller om jag ska ta mig till skolan. känns mer värt att ligga hemma och ta det lugnt och bli helt frisk och plugga än att sitta i skolan. nog om det. tidigare idag har jag och pappa suttit och kollat på resor, vi är osäkra på plats, hotell och när. haha smidigt. men nått blir det iallafall. hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: