ändringar i designen

  2012-04-03 / 20:00:09 / Allmänt /
Hej. Idag har det varit en riktigt riktigt dålig dag. Inte från en början dock för då hade jag mina fina här, johanna och jessica. Men senare gick det bara utför, ingen mer information på det. Igår vart det iallafall en kvällsfika med några. Sedan drog vi vidare för lite roligheter, sen åkte vi hem. Middagen idag bestod av påskbord på ikea, super gott. Dom hade dock ingen gräddfil så gick till coop och köpte hahah, pinsamt att ha en gräddfil på bordet, som om man va hemma. Köpte två saker igår som jag tänkte visa er sen. Nu ska jag kolla på top model! Det är final tror jag? Hoppas verkligen att klara vinner!
-
Som ni ser har jag ändrat min design lite. Ville ha mörkt ett tag. Sedan kommer jag byta tillbaks när jag tröttnar. Klicka på F5 om ni ej ser den.


ePic

<3

2012-04-03 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: