min händelserika dag

  2011-10-17 / 19:52:30 / Allmänt /
Hej! Har varit en lång dag, började med en moppeolycka imorse, men det gick bra. Men jag minns inte så mycket utav det som hände. gled iallafall typ tio meter på backen och moppen gled framför mig. Hade inte med mig mobil eller nått så de va bara att åka hem igen, var så jävla rädd så jag åkte as sakta och gick och la mig dirr när jag kom hem. Så de vart ingen skola idag. Hade problem med att somna pga att jag har sjukt ont i mina höfter och kan inte ligga på nån sida och har sår på ena höften. Vid 2 åkte jag till stan för att kolla upp min hand som är svullen och det var bara en stukning som tur va. Nu har jag ont i hela kroppen och känner mig trött, men jag mår finemang. Efter det gick jag till tandläkaren och satt där i nästan 2 timmar för vart klar så tidigt på sjukhuset och hade inte tid förens 16.20, sen åkte jag hem och nu håller jag på med mitt cv/personliga brev och små pluggar lite psykologi som jag har prov på imorgon. Är osäker på om jag kommer kunna ha jeans imorgon, så fort jag nuddar mina höfter så gör det sjukt ont... kommer dö. Haha hejdå!

väntrum ala tandläkare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: