fredag

  2011-12-02 / 15:53:59 / Fotografier /


 

heeej, igår kväll åkte jag hem till karin där andrea också var. vi hade mys kväll framför tvn med skratt och prat. lite lussebullekrig och sen var det sovdags. under dagen har det inte hänt så mycket, skola, super duper lång kö till maten, jag och amina fick stå i ungefär 35 minuter... efter det gick hon och jag + karin och kolla lite i affärer och så gick vi in på ur och penn och jag kunde inte låta bli, så jag köpte två earcuffs till.. suck haha! visar dom senare. ovan ser ni en snygga bilder från igår! karin kommer hit om ett tag och gör mig sällskap för kvällen, så det blir idol och mys. lägger in dagens outfit och visar örhängerna sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: